Rumunsko 2010

Přidáno 4. srpna 2010, 22:42
Datum: 23. června - 9. července 2010

Naše tříčlenná skupinka v obsazení, Martin (Skapik), Martin (Jožin) a já, vyrazila do Rumunska. V plánu byl přechod pohoří Piatra Craiului, Fagaraš a nakonec ještě Retezat.

Zkusil jsem tam koněčně trochu víc GPS logger Holux M-241. Musím říct, že mne dost zklamal, ale o tom třeba jindy. To co jsme šli pěšky jsem z něj vytáhl i s délkou trasy a celkovým stoupáním a klesáním. Vyjmul jsem ze záznamů to, co jsme jeli nějakým dopravním prostředkem.

1. den (23.6.2010): Cesta z Prahy do Brašova lehátkovým vlakem přes noc.

2. den: Z Brašova busem do Zarnesti a nalezení penzionu.

3. den: Pěšky ze Zarnesti na Piatra Craiului. Díky mlze a větru zůstáváme v sedle Pietrei Craiului. Se Skapikem se zkoušíme vyškrábat na Piatra Mica, abysme zkoukli okolí. Vzdáváme to, je to moc daleko :) Mlha nám příliš nepřeje s výhledem, Piatra Craiului nevidíme, jen náznak cesty kudy bysme měli jít, masakr.
Celkové stoupání / klesání: 1320 m / 451 m
Délka trasy: 11,2 km

4. den: Počasí se nezlepšilo, tak se rozhodujeme sejít do Zarnesti a dopravit se blíže k pohoří Fagaraš. Někdo nás za cenu taxika bere ze Zarnesti do Brašova. Odtud busem do Fagaraše a pak tágem do Breazy. Tam po delší cestě na konci vsi nacházíme pension, kde se zabydlujeme.
Celkové stoupání / klesání: 215 m / 1076 m
Délka trasy: 8,8 km

5. den: Mlha a déšť nás odrazují jít do hor. Podnikáme výlet do Breazy a na monastýr. Obojí nic moc na koukání :) Večer přijíždí 4-členná skupinka z Teplic. Počasí se k večeru lepší, tak se rozhodujem, že stejně jako Teplice následující den vyrazíme do hor. Večer pivko :)

6. den: Vyrážíme z Breazy. U chaty Valea se opět vrací mlha. Doháníme Telice, chtějí dojít k jezeru Urlea. Jdou napřed a ztratíme je. Při dalším výstupu směrem k vrcholu Urlea začíná pršet. Stavíme stan kdesi před rozcestím červeného terče a modrého trojúhelníku. Voda tu není, ale máme jí dostatek v batozích.
Celkové stoupání / klesání: 2178 m / 353 m
Délka trasy: 12 km

7. den: Po modrém trojúhelníku přes Vf. Urlea do sedla Fereastra Mare. Kousek je pramen. Chvílemi vykukuje slunko a je příjemně, děláme konečně nějaký fotky, pouštíme draka :) Mijí nás Teplice a jdou dál.
Celkové stoupání / klesání: 1040 m / 843 m
Délka trasy: 10,2 km

8. den: Jdeme dál po hřebenu. V mlze ani nepoznávám sedlo do kterého jsme přišli před lety. Nepoznávám ani cestu. Mlha je otravná, že člověk neví jak dlouho do kopce půjde, když nevidí vrchol. Kdesi se mlha na chvíli protrhá a vidíme pod sebou stany Teplic. Kde nemám páru :) Mlha se vrací, orientaci nabírám u útulny Portita Vistei pod Moldoveanu. Svačina a šplháme se na Vistea Mare. Moldoveanu samotnou zavrhujeme, v mlze, větru a mrholení to není dobrý nápad, jak si cestu na ní pamatuju, není to žádná hitparáda. Lezeme dál, přes sedlo Saua Podragului. Jezero Podragu není v mlze vidět. Ani náš cíl, jezero Podu Giurgiului. Stavíme stan, špatně umístěný, kdy po dešti jsme v kaluži ho přesouváme. Naštěstí ještě za světla. Když se protrhává mlha vidíme stany Teplic na vizuální kontakt :)
Celkové stoupání / klesání: 1407 m / 1346 m
Délka trasy: 13 km

9. den: Pokračujeme po červeném pruhu přes Vf. Mircii. Cestou k sedlu kde se setkává náš červaný pruh s modrým pruhem jsou asi tři "řetězy" - vesměs ocelová lana. Po onom modrém pruhu jdoucím od jezera Podragu jsme šli před lety. Počasí je ucházející, dá se fotit :) Pod Vf. Capra docházíme Teplice. Vycházíme současně, Teplice nás pouští první a se Skapíkem nedokážem držet jejich tempo. Já se zkouším vydejchat u "focení", Skapik se radši zakecává, hlavně že stojíme :) Sušící se trenky a ponožky na batohu po vyprání se kamsi ztratili :-/ Znamená to lézt ráno do mokrých trenek, super :-/ Těsně před jezerem Capra začíná zase chcát. Všichni stavíme stany. Večer při lepšim počasí kecáme u čaje a zbytků lihovin :)
Celkové stoupání / klesání: 1158 m / 1166 m
Délka trasy: 11,3 km

10. den: Ráno je u jezera o stan víc. Kluci z Děčína - Petr z Kutný hory, Tomáš z Prahy a Máňa z Kolína. Kde se vzal ten Děčín netušim, ale myslim, že s ním přišel Skapík :). Klesáme k Balea Lac s vědomím, že opouštíme Fagaraš a doufáme, že v Retezatu už budeme mít počasí lepší. Loučíme se s Teplicema, pokračují dál Fagaraš. Někdo to nese těžce .-) Nakýblujem se do auta klukům a vysazují nás až v Sibiu, luxus. 6 kluků v Mondeu kombi + 6 báglů a lednička :) Mazec :) Ze Sibiu jedem tágem do Petrosani. Hledáme něco na přespání. Nacházíme pouze hotel. Ubytováváme se a jdeme nakoupit chlebo a pak chmelit :)
Celkové stoupání / klesání: 255 m / 465 m
Délka trasy: 3 km

11. den: Maršutkou z Petrosani do Uricani a tady jinou až do Buty. Byla to konečná. Pak pěšky k chatě Buta. Počasí se zdálo být OK, Slunečno, pohoda :) V chatě se ubytováváme. Letmý úsměv na tváři kluka na "recepci" p5i ot8zce na teplou vodu se nedal přehlédnout :) Koupel v potoce luxus. Sice měli místní výhled od grilovačky, nezájem. Uplavané triko dostiženo, uff. Skapik si vymejšlí pravidla žolíků, není divu, že vyhrává :) Potkáváme Stefana, s každým si třese rukou a snaží se družit. Dostává od místníchgrilovaný maso :-P My si musíme vystačit s vlastníma zásobama.
Celkové stoupání / klesání: 1158 m / 473 m
Délka trasy: 13,3 km

12. den: Z chaty Buta jsme vyrazili směrem k Jezeru Bucura. Na stanici horské služby jsme byli upozorněni, že tam fouká ať radši zůstaneme v kempu Poiana Pelegii, že je to tam víc schovaný v lese. Zaplatili jsme za vstup do parku, ač po nás nikdo pak lístek nevyžadoval. Stavíme stan v kempu dle doporučení a jdeme na výlet proti proudu potoka Peleaga. K jezerům Tau Peleguta ani Tau Peleaga se nakonec neškrábeme a zůstáváme v údolí potoka. Dvakrát jsem zahučel do potoka jednou nohou a pak se do něj ještě posadil, šikulka, no :) Koupel v něm byla ale nakonec luxusní :) Večer se začali rojit lidi a stany. Parkoviště kousek od kempu k tomu holt vybízí. Odpuzeni se rozhodujem, že vstaváme následující ráno brzy a přesouváme se k jezeru Bucura. Bez deště a větru už se nám nějak divně usínal :))
Celkové stoupání / klesání: 1014 m / 970 m
Délka trasy: 12,3 km

13. den: Brzký přesun k jezeru Bucura. Postavení stanu, mlha, chcanec, čekáme u kostek na lepší počasí. Pak vyrážíme na lehko. Nejspíš nepozorností se dostáváme do sedla Saua Judele, místo do sedla pod Vf. Bucura, aniž bysme to zjistili. Následně se nechtěně dostáváme do rezervace, kam je zakázán vstup. Po zjištění kde jsme se nám už nechce vracet, takže obcházíme Vf. Judele spodem a na hřeben se napojujeme v sedle pod Vf. Bucura. Alespoň jsme viděli sviště a kamzíka :) kolem Vf. bucura jdeme dál na Vf Retezat v domění, že je to nejvyšší hora. Tam zjišťujeme, že není :) Na Vf. Retezat nám víceméně dochází voda. Vyprahlí se vracíme zpět nejkratší cestou k nejbližšímu jezeru a pak ke stanu :)
Celkové stoupání / klesání: 2046 m / 1629 m
Délka trasy: 17 km

14. den: Skapik tvrdí, že má kašlíček a rýmičku, že dnes odpočívá. S Jožinem vyrážíme na hřeben. Do sedla Curmatura Bucurei, dál přes Custura Bucurei na Vf. Peleaga. Nejvyšší horu Retezatu :) Máme v plánu jít dál po žlutém kříži na Vf. Papusa, Vf. papusa Mica a v sedle Saua Custuruii se jít podívat na vodopády Cascada Ciomlu. V mlze na Vf. Peleaga se sice chytáme žlutého kříže, ale ten nás odvádí zase zpět k jezeru Bucura. Už se nevracíme. Odbočit jsme měli nejspíš těsně před Peleagou, nějaký rozcestník tam byl. Opět vidíme ječícího sviště. Večer se účastníme krátkého dotazníku nějakých studentů dizajnu stanů :)
Celkové stoupání / klesání: 658 m / 651 m
Délka trasy: 5,9 km

15. den: Balíme a jdeme stejnou cestou co jsme přišli přes kemp Pelegii, kolem chaty Buta a dál dolů do Buty. Cestou nahoru jsme si všimli, že je tam kousek od místa kde končila maršutka turistická ubytovna. Zapluli jsme tam. Ubytovali se. Pivko v baru pod telkou zasyčelo :) Trochu luxusní na turistickou ubytovnu, ale co, jsme na dovolený :) Večer chlastačka :)
Celkové stoupání / klesání: 738 m / 1851 m
Délka trasy: 18,7 km

16. den: Balíme svištíme na maršutku, tou do Uricany, busem do Petrosani a pak vlakem do Simerie. Hlava bolí jak střep. Pivo nepomáhá. Dokupujeme pití na cestu a čekáme na vlak do půl dvanáctý v noci a pak do Budapeště.

17. den (9.7.2010): V budapešti hodně zrychlený přesun na druhý vlak. 4 minuty na přestup. Z jednoho nekonečnýho vlaku do druhýho :) A pak už cesta do Prahy... a Plzně... a Vadkovic... ale to už je zase jiná písnička .-)

Poučení:
1) Příště nebrat jen dvoje trenky, případně je neztrácet :-D
2) Na puchejře nic nezabírá :-D
3) Fuč
4) GPSLogger mne vcelku zklamal, nebo spíš SW k němu.
5) Fuč :)

Upravené (rozdělení na dny, vyjmutí nesmyslů atd.) údaje z GPS loggeru ve formátu GPX jsou zde.

Upraveno 16.8.2010: Úprava "Děčína" .-)

PŘÍLOHY:

neznamy typ
DSC_0661.jpg
neznamy typ
DSC_1403.jpg
neznamy typ
DSC_1516.jpg
neznamy typ
DSC_1841.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_0780.jpg
neznamy typ
DSC_1415.jpg
neznamy typ
DSC_1671.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_0907.jpg
neznamy typ
DSC_1100.jpg
neznamy typ
DSC_0770.jpg
neznamy typ
DSC_0756.jpg
neznamy typ
DSC_1049.jpg
neznamy typ
DSC_0773.jpg
neznamy typ
DSC_1344.jpg
neznamy typ
DSC_0998.jpg
neznamy typ
DSC_0665.jpg
neznamy typ
DSC_1509.jpg
neznamy typ
DSC_0850.jpg
neznamy typ
DSC_1337.jpg
neznamy typ
DSC_1088.jpg
neznamy typ
DSC_0623.jpg
neznamy typ
DSC_1576.jpg
neznamy typ
DSC_0924.jpg
neznamy typ
DSC_1553.jpg
neznamy typ
DSC_1678.jpg
neznamy typ
DSC_1722.jpg
neznamy typ
DSC_1028.jpg
neznamy typ
DSC_1195.jpg
neznamy typ
DSC_1061.jpg
neznamy typ
DSC_1249.jpg
neznamy typ
DSC_1577.jpg
neznamy typ
DSC_1771.jpg
neznamy typ
DSC_0774.jpg
neznamy typ
DSC_1759.jpg
neznamy typ
DSC_1176.jpg
neznamy typ
DSC_1187.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_0896.jpg
neznamy typ
DSC_0902.jpg
neznamy typ
DSC_1115.jpg
neznamy typ
DSC_0751.jpg
neznamy typ
DSC_1662.jpg
neznamy typ
DSC_0750.jpg
neznamy typ
DSC_1044.jpg
neznamy typ
DSC_1021.jpg
neznamy typ
DSC_0795.jpg
neznamy typ
DSC_1558.jpg
neznamy typ
DSC_1119.jpg
neznamy typ
DSC_0966.jpg
neznamy typ
DSC_0801.jpg
neznamy typ
DSC_1580.jpg
neznamy typ
DSC_1721.jpg
neznamy typ
DSC_1767.jpg
neznamy typ
DSC_1483.jpg
neznamy typ
DSC_0976.jpg
neznamy typ
DSC_1512.jpg
neznamy typ
DSC_0691.jpg
neznamy typ
DSC_1112.jpg
neznamy typ
DSC_1069.jpg
neznamy typ
DSC_1116.jpg
neznamy typ
DSC_1852.jpg
neznamy typ
DSC_0901.jpg
neznamy typ
DSC_0635.jpg
neznamy typ
DSC_1214.jpg
neznamy typ
DSC_0764.jpg
neznamy typ
DSC_0810.jpg
neznamy typ
DSC_0759.jpg
neznamy typ
DSC_1380.jpg
neznamy typ
DSC_0911.jpg
neznamy typ
DSC_1687.jpg
neznamy typ
DSC_1457.jpg
neznamy typ
DSC_1381.jpg
neznamy typ
DSC_0943.jpg
neznamy typ
DSC_0923.jpg
neznamy typ
DSC_1059.jpg
neznamy typ
DSC_0983.jpg
neznamy typ
DSC_1217.jpg
neznamy typ
DSC_1286.jpg
neznamy typ
DSC_0724.jpg
neznamy typ
DSC_1212.jpg
neznamy typ
DSC_1423.jpg
neznamy typ
DSC_1239.jpg
neznamy typ
DSC_1569.jpg
neznamy typ
DSC_1484.jpg
neznamy typ
DSC_1385.jpg
neznamy typ
DSC_1603.jpg
neznamy typ
DSC_1834.jpg
neznamy typ
DSC_0681.jpg
neznamy typ
DSC_1292.jpg
neznamy typ
DSC_1055.jpg
neznamy typ
DSC_1016.jpg
neznamy typ
DSC_0778.jpg
neznamy typ
DSC_0649.jpg
neznamy typ
DSC_1835.jpg
neznamy typ
DSC_1024.jpg
neznamy typ
DSC_1774.jpg
neznamy typ
DSC_1349.jpg
neznamy typ
DSC_1686.jpg
neznamy typ
DSC_0977.jpg
neznamy typ
DSC_1014.jpg
neznamy typ
DSC_1626.jpg
neznamy typ
DSC_1020.jpg
neznamy typ
DSC_1333.jpg
neznamy typ
DSC_1433.jpg
neznamy typ
DSC_1652.jpg
neznamy typ
DSC_1377.jpg
neznamy typ
DSC_0875.jpg
neznamy typ
DSC_0652.jpg
neznamy typ
DSC_1383.jpg
neznamy typ
DSC_0720.jpg
neznamy typ
DSC_1529.NEF-panorama360-cast1.JPG
neznamy typ
DSC_0965.jpg
neznamy typ
DSC_1180.jpg
neznamy typ
DSC_1446.jpg
neznamy typ
DSC_0895.jpg
neznamy typ
DSC_1155.jpg
neznamy typ
DSC_0644.jpg
neznamy typ
DSC_1579.jpg
neznamy typ
DSC_1684.jpg
neznamy typ
DSC_1111.jpg
neznamy typ
DSC_1679.jpg
neznamy typ
DSC_0721.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_0692.jpg
neznamy typ
DSC_0768.jpg
neznamy typ
DSC_0791.jpg
neznamy typ
DSC_1379.jpg
neznamy typ
DSC_0889.jpg
neznamy typ
DSC_1732.jpg
neznamy typ
DSC_1066.jpg
neznamy typ
DSC_1034.jpg
neznamy typ
DSC_1826.jpg
neznamy typ
DSC_0737.jpg
neznamy typ
DSC_1637.jpg
neznamy typ
DSC_1130.jpg
neznamy typ
DSC_1281.jpg
neznamy typ
DSC_1691.jpg
neznamy typ
DSC_1376.jpg
neznamy typ
DSC_1468.jpg
neznamy typ
DSC_0986.jpg
neznamy typ
DSC_0731.jpg
neznamy typ
DSC_1510.jpg
neznamy typ
DSC_1259.jpg
neznamy typ
DSC_0609.jpg
neznamy typ
DSC_1515.jpg
neznamy typ
DSC_1472.jpg
neznamy typ
DSC_0658.jpg
neznamy typ
DSC_1169.jpg
neznamy typ
DSC_0684.jpg
neznamy typ
DSC_1648.jpg
neznamy typ
DSC_0961.jpg
neznamy typ
DSC_0800.jpg
neznamy typ
DSC_1340.jpg
neznamy typ
DSC_1590.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1207.jpg
neznamy typ
DSC_0994.jpg
neznamy typ
DSC_1458.jpg
neznamy typ
DSC_1102.jpg
neznamy typ
DSC_1452.jpg
neznamy typ
DSC_0690.jpg
neznamy typ
DSC_0666.jpg
neznamy typ
DSC_1784.jpg
neznamy typ
DSC_0735.jpg
neznamy typ
DSC_0715.jpg
neznamy typ
DSC_0775.jpg
neznamy typ
DSC_1122.jpg
neznamy typ
DSC_1110.jpg
neznamy typ
DSC_1133.jpg
neznamy typ
DSC_1751.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1173.jpg
neznamy typ
DSC_1152.jpg
neznamy typ
DSC_0979.jpg
neznamy typ
DSC_0941.jpg
neznamy typ
DSC_1705.NEF-panorama360.JPG
neznamy typ
DSC_0989.jpg
neznamy typ
DSC_0670.jpg
neznamy typ
DSC_1026.jpg
neznamy typ
DSC_1005.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1200.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1522.jpg
neznamy typ
DSC_0765.jpg
neznamy typ
DSC_1693.jpg
neznamy typ
DSC_0723.jpg
neznamy typ
DSC_1514.jpg
neznamy typ
DSC_1030.jpg
neznamy typ
DSC_0674.jpg
neznamy typ
DSC_1225.jpg
neznamy typ
DSC_1273.jpg
neznamy typ
DSC_1117.jpg
neznamy typ
DSC_1159.jpg
neznamy typ
DSC_1765.jpg
neznamy typ
DSC_1474.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1634.jpg
neznamy typ
DSC_0783.jpg
neznamy typ
DSC_1148.jpg
neznamy typ
DSC_1735.jpg
neznamy typ
DSC_0813.jpg
neznamy typ
DSC_1513.jpg
neznamy typ
DSC_1284.jpg
neznamy typ
DSC_1082.jpg
neznamy typ
DSC_0626.jpg
neznamy typ
DSC_0673.jpg
neznamy typ
DSC_0844.jpg
neznamy typ
DSC_1540.NEF-gif.gif
neznamy typ
DSC_1597.jpg
neznamy typ
DSC_1146.jpg
neznamy typ
DSC_1682.jpg
neznamy typ
DSC_0927.jpg
neznamy typ
DSC_1736.jpg
neznamy typ
DSC_0672.jpg
neznamy typ
DSC_1289.jpg
neznamy typ
DSC_1135.jpg
neznamy typ
DSC_1572.jpg
neznamy typ
DSC_1206.jpg
neznamy typ
DSC_0968.jpg
neznamy typ
DSC_0660.jpg
neznamy typ
DSC_1330.NEF-gif.gif
neznamy typ
DSC_0634.jpg
neznamy typ
DSC_1236.jpg
neznamy typ
DSC_1491.jpg
neznamy typ
DSC_1431.jpg
neznamy typ
DSC_1221.jpg
neznamy typ
DSC_1502.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1496.jpg
neznamy typ
DSC_1404.jpg
neznamy typ
DSC_1741.jpg
neznamy typ
DSC_0747.jpg
neznamy typ
DSC_1836.jpg
neznamy typ
DSC_1410.jpg
neznamy typ
DSC_1338.jpg
neznamy typ
DSC_0926.jpg
neznamy typ
DSC_0632.jpg
neznamy typ
DSC_0819.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1689.jpg
neznamy typ
DSC_1521.jpg
neznamy typ
DSC_1231.jpg
neznamy typ
DSC_0869.jpg
neznamy typ
DSC_1109.jpg
neznamy typ
DSC_1666.jpg
neznamy typ
DSC_1233.jpg
neznamy typ
DSC_1031.jpg
neznamy typ
DSC_1565.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_0630.jpg
neznamy typ
DSC_1762.jpg
neznamy typ
DSC_1616.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1126.jpg
neznamy typ
DSC_1809.jpg
neznamy typ
DSC_1000.jpg
neznamy typ
DSC_1511.jpg
neznamy typ
DSC_1047.jpg
neznamy typ
DSC_0918.jpg
neznamy typ
DSC_0733.jpg
neznamy typ
DSC_1360.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1336.jpg
neznamy typ
DSC_0785.jpg
neznamy typ
DSC_1123.jpg
neznamy typ
DSC_1086.jpg
neznamy typ
DSC_0920.jpg
neznamy typ
DSC_1520.jpg
neznamy typ
DSC_0754.jpg
neznamy typ
DSC_1099.jpg
neznamy typ
DSC_0680.jpg
neznamy typ
DSC_1807.jpg
neznamy typ
DSC_1432.jpg
neznamy typ
DSC_0668.jpg
neznamy typ
DSC_0993.jpg
neznamy typ
DSC_0827.jpg
neznamy typ
DSC_1312.jpg
neznamy typ
DSC_1242.jpg
neznamy typ
DSC_1817.jpg
neznamy typ
DSC_1748.jpg
neznamy typ
DSC_0631.jpg
neznamy typ
DSC_1559.jpg
neznamy typ
DSC_1737.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_0760.jpg
neznamy typ
DSC_0985.jpg
neznamy typ
DSC_0763.jpg
neznamy typ
DSC_1661.jpg
neznamy typ
DSC_1733.jpg
neznamy typ
DSC_0697.jpg
neznamy typ
DSC_1373.jpg
neznamy typ
DSC_1390.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1584.NEF-gif.gif
neznamy typ
DSC_0767.jpg
neznamy typ
DSC_1728.jpg
neznamy typ
DSC_1417.jpg
neznamy typ
DSC_0689.jpg
neznamy typ
DSC_0686.jpg
neznamy typ
DSC_0745.jpg
neznamy typ
DSC_0964.jpg
neznamy typ
DSC_0973.jpg
neznamy typ
DSC_1517.jpg
neznamy typ
DSC_0946.jpg
neznamy typ
DSC_1351.jpg
neznamy typ
DSC_0833.jpg
neznamy typ
DSC_1466.jpg
neznamy typ
DSC_1651.jpg
neznamy typ
DSC_1664.jpg
neznamy typ
DSC_1449.jpg
neznamy typ
DSC_0748.jpg
neznamy typ
DSC_1370.jpg
neznamy typ
DSC_1632.jpg
neznamy typ
DSC_1382.jpg
neznamy typ
DSC_0699.jpg
neznamy typ
DSC_0753.jpg
neznamy typ
DSC_0725.jpg
neznamy typ
DSC_0676.jpg
neznamy typ
DSC_0708.jpg
neznamy typ
DSC_1637.NEF-gif.gif
neznamy typ
DSC_1729.jpg
neznamy typ
DSC_1145.jpg
neznamy typ
DSC_1680.jpg
neznamy typ
DSC_0650.jpg
neznamy typ
DSC_1563.jpg
neznamy typ
DSC_1138.jpg
neznamy typ
DSC_1846.jpg
neznamy typ
DSC_1487.jpg
neznamy typ
DSC_1659.jpg
neznamy typ
DSC_0732.jpg
neznamy typ
DSC_1019.jpg
neznamy typ
DSC_0782.jpg
neznamy typ
DSC_1277.jpg
neznamy typ
DSC_0734.jpg
neznamy typ
DSC_1625.jpg
neznamy typ
DSC_1037.jpg
neznamy typ
DSC_1692.jpg
neznamy typ
DSC_0934.jpg
neznamy typ
DSC_1699.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1778.jpg
neznamy typ
DSC_0816.jpg
neznamy typ
DSC_1529.NEF-panorama360-cast2.JPG
neznamy typ
DSC_0828.jpg
neznamy typ
DSC_0971.jpg
neznamy typ
DSC_1681.jpg
neznamy typ
DSC_1653.jpg
neznamy typ
DSC_1443.jpg
neznamy typ
DSC_1140.jpg
neznamy typ
DSC_1368.jpg
neznamy typ
DSC_1087.jpg
neznamy typ
DSC_1746.jpg
neznamy typ
DSC_0614.jpg
neznamy typ
DSC_1837.jpg
neznamy typ
DSC_1226.jpg
neznamy typ
DSC_1254.jpg
neznamy typ
DSC_1272.jpg
neznamy typ
DSC_1091.jpg
neznamy typ
DSC_1158.NEF-gif.gif
neznamy typ
DSC_1144.jpg
neznamy typ
DSC_0729.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1730.jpg
neznamy typ
DSC_0657.jpg
neznamy typ
DSC_1121.jpg
neznamy typ
DSC_1283.jpg
neznamy typ
DSC_1570.jpg
neznamy typ
DSC_1264.NEF-panorama.JPG
neznamy typ
DSC_1550.jpg
neznamy typ
DSC_1683.jpg
neznamy typ
DSC_1010.jpg
neznamy typ
DSC_0882.jpg
neznamy typ
DSC_0811.jpg
neznamy typ
DSC_1529.NEF-panorama360.JPG
neznamy typ
DSC_0914.jpg
neznamy typ
DSC_1723.jpg
neznamy typ
DSC_0854.jpg
neznamy typ
DSC_1027.jpg
neznamy typ
DSC_1734.jpg
neznamy typ
DSC_1068.jpg
neznamy typ
DSC_1508.jpg
neznamy typ
DSC_1165.jpg
neznamy typ
DSC_1467.jpg
neznamy typ
DSC_1644.jpg
neznamy typ
DSC_1305.jpg
neznamy typ
DSC_0654.jpg
neznamy typ
DSC_1023.jpg
neznamy typ
DSC_1855.jpg
neznamy typ
DSC_0772.jpg
neznamy typ
DSC_1544.jpg
neznamy typ
DSC_1029.jpg
neznamy typ
DSC_1018.jpg
neznamy typ
DSC_1439.jpg
neznamy typ
DSC_0638.jpg
neznamy typ
DSC_1316.jpg
neznamy typ
DSC_0742.jpg
Přidání vzkazu
* Tyto údaje je nutné vyplnit.

Petr-Kutná Hora
2010-08-13 08:39:30

Nazdárek lidičky,díky za fotky.Mimochodem,neříkali jste,že ze Sibiu jedete busem ? :) Fajn,že jste živí. A ještě,--Tomáš je z Prahy a Máňa z Kolína. Zatím se mějte.Čúús.

Odpovědět

Honza
2010-08-16 23:22:38

Nazdaar :o) jj, říkali a měli i v plánu, ale tam nám řekli, že bus do Petrosani žádnej nejede. Aspoň ne nic přímýho. A s přestupama jsme nevěděli která cesta by se dala, abysme na cestě netrávili další dva dny :-D Každoádně bysme tak přišli o místní "pop" co nám tam taxikář pouštěl... lajla lajla lajlalaaaa :-DD

Odpovědět